Lördagskvällen : )

Ligger o kollar på Poker fejs på 4an nu : ) Ganska bra program,
aldrig sett det förut. Min bror ligger i hans rum o kollar på film..
vi är ensamma hemma ikväll. Mamma o pappa är hos familjen Winberg.
Ganska skönt faktiskt. Han o jag har lagat mat tillsammans, o kollat på tv oså.

Hemsk har det varit idag. Var visst inte bara jag som vaknade på fel sida..
massor bråk o tjafs har det varit. Sämsta dagen på länge.
Och jag är jätte trött, även om jag sovit flera ggr under dagen. Fattar inte vrf.
Men det blir att sova tidigt ikväll iaf, även om det är Lördag.
Vill bara att den här dagen ska ta slut.

Igår var det jätte roligt iaf : )
UF mässa i Norrköping mellan 9 och 5. Denice o jag satt i vår monter
och försökte sälja några av våra smycken hela dagen, haha.
3 st fick vi sålt iaf ;) Ganska bra faktiskt. Det var många som inte sålde något.
Vi hann gå på stan en sväng också..
Då köpte jag mig en klänning från Gina tricot och en choklad tvål från Minnsintenamn.
Sedan åkte vi hem, jag tror det tog ungefär en timme.
Då hade jag jätte bråttom, eftersom Jimmy kamel skulle komma o hämta mig
en halvtimme senare. Bytte snabbt om, åt lite o fixade.
Sedan åkte vi till Carro's bror : )
Där var det mkt trevligt.. folk satt o körde singstar när vi kom,
jag kände igen de flesta sedan tidigare : ) så det var riktigt kul.
Vid 11 drog vi ut på stan, det var nog då jag var mest onykter tror jag nog, haha.
På stan gjorde vi inte så mkt direkt. Pratade med folk o sådär : )
Jag kommer ju inte in någonstans så : /
En främmande tjej/dam/tant sa iaf att jag hade snygga kläder : ) det var roligt.
O kvällen avslutades med en baguette på Med eller utan,
med dom jag tycker om mest : )
synd att det skulle bli massor skit där på slutet bara : / Men det löser sig.

Det var min fredagkväll det : ) kanske lägger in lite bilder senare..
Nu ska jag lägga mig o titta på tv ett tag, mår inte så bra.
Håller på att bli sjuk osv : / skit.

Imorn blir det antingen sommarstugan om jag orkar, eller så kommer
Kit hit : ) hoppas på det sista, även om det skulle vara kul att äta våfflor
med släkten i sommarstugan också. Men det blir fler ggr..
Just nu behöver jag Kit mest av allt känner jag.

Aja, sov gott people !
Puss puss.

SKORPIONEN
24/10-22/11
Lördagen blir fin, ditt kärleksliv är turbulent men oftast
njutbart ändå och du träffar gärna dina vänner.

Stämmer bra.

Jag känner mig ganska ensam just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0