Måååndag !

Sitter i skolan o tråkar. Fy fan vad segt det är.. Slutar om 2 timmar typ, efter idrotten. Då ska jag hem o sova, är sjukt trött just nu. Hungrig också, men jag har slagit vad med flera personer att jag ska vara nyttig nu i minst en månad. Så den här gången tänker jag klara det : )
Waah, jag vill hem ! Jag saknar Kit också, fast jag träffade honom förut faktiskt : )
Men men, ska spela lite Röj eller något nu, alltid lika roligt.
Skriver mer sen ikväll, när jag har något vettigt att komma med ;)
Puss puss.

SKORPIONEN
24/10-22/11
En utmärkt måndag väntar dig.
Ännu bättre blir den om du förgyller den med kultur eller exotiska smaker.

Jag ska köpa en ananas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0