Min helg : )

Det har inte blivit mkt bloggande på sista tiden och mitt bloggberoende gör så jag
nästan har ångest.. Men jag har haft väldigt mkt att göra denna helg,
+ att blogg.se har varit ganska konstigt som ni säkert vet ;)
Men nu är jag tillbaka, o även bloggen funkar som den ska.
Såå..

I fredags var en smaskig dag.
Jag sov länge, var hemma från skolan som vanligt, heheh.
O sen när mamma kom hem åkte jag o Juhanna till stan : )
Vi gick till McDonalds med Elin o Alex, mkt trevligt.
Men jag åt iaf bara en fruktpåse eftersom jag lever nyttigt just nu, haha ;)
När Juhanna ätit upp sin goda Big Mac så gick jag till stan, själv, eftersom de andra hade idrott.
Hittade pappa inne på Game shop och åkte med honom till Mirakel, där jag köpte mitt silverschampo.
Sedan åkte vi hem, o jag började fixa till mej eftersom jag skulle iväg senare på kvällen.
Tvättade håret med mitt nya schampo, o det syndes skillnad redan direkt. Älskar det : )
Mjaaa, vid 7 tiden gick jag iväg. Mötte Jimmy kamel o Ywonne vid Östenssons..
dom hade handlat goda chips till kvällen ;)
Sen satt vi hemma hos Ywonne o fördrev tiden tills Kit o Aleks kom vid 9 typ.
Då började det roliga.
Vi blandade drinkar o allt gick väldigt fort helt plötsligt, haha.
Mycket mumsigt var det. O jag kommer inte ihåg så mkt  mer om jag ska vara ärlig : /
Såå full var jag inte. Men jag får alltid minnesluckor när jag dricker.. sämst.
Kommer iaf ihåg när vi "råkade" hitta Ywonne och Jimmy kamel i sängen, hahah.
Det finns en miljon bilder från kvällen, jag kan visa sen : )


Helt plötsligt vaknade jag i soffan, där Aleks också låg, av att Ywonnes mamma gick o städade.
Jag undrade hur o när hon kom dit och vart kit hade tagit vägen. Försvunnen.
Det hade blivit Lördag.
Jag gick upp, var seg som en riktig häst.
La mej i ywonnes säng med Jimmy kamel, och somnade om.
Sedan ringde mamma, och dom kom och hämtade mej.
Riktigt bakis var jag, försökte äta kall potatisgratäng från kvällen innan, men det gick inte.
Mådde skit. Såg ut som skit också faktiskt.
Sofie undrade om hon fick komma, eftersom vi bestämt det för några dagar sedan.
Och eftersom jag alltid håller vad jag lovar, heheh.. så fick hon komma,
även om jag hellre hade legat o sovit hela dagen istället ;)
Vi satt o slappade i mitt rum ett tag, o allt gick i slowmotion kändes det som.
Sen gick vi till Lidl o handlade god chokladpudding, godis och vindruvsjuice. Mums.
Det blev en riktig svull-kväll hemma hos mej : )
Oscar kom förbi också. Jag gillar Oscar, han är cool.
Runt 8 ville dom in till stan o möta nån kille. Då låg jag o sov som bäst i min säng redan.
Det var bara att gå upp, sminka sig lite, och se glad ut .. haha.
Fast det blev en ganska rolig kväll tillslut faktiskt.
Vi hann med en stund inne på O'Learys, en cheeseburgare +  en munk inne på Mcdonalds,
där vi också träffade Carro, Emelie, och mina favoriter - Kratz o Filip <3
och massor annat trevligt gjorde vi också.
Haha, fast jag orkar inte skriva mer faktiskt.

Idag är det söndag. Jag mår dåligt. Och imorn ska jag till skolan. Va roligt.
Faaast, jag saknar faktiskt mina teknik-killar : )
Snart ska jag, jimmy kamel, ywonne o kit till Med eller utan. Äta god buffé.
En riktig svullar helg detta : / inte bra, inte bra.
Men men, nu ska jag hoppa in i duschen o skynda mej. Kit är huuungrig.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: kittie

damn right jag är hungrig, jalla madde, alltid så seg!

2007-03-04 @ 15:00:51
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0