Natt -tankar, som vanligt.

Skrev inatt runt kl. 2.

Jag kan inte sova. Inte för att jag försökt sova heller.. men jag är så pigg :S Fattar inte varför.
Inget bra eftersom jag ska till skolan imorn, vilket betyder att jag måste gå upp sjukt tidigt.
Waah, jag orkar inte skola : / Kommer jag klara ännu ett år till efter detta?
Vet inte. Vet ingenting.
Och så har jag fått en mini, mini finne på mitt ögonlock : /
Fattar inte hur den lilla saken kan göra så otroligt ont?
Känns som om jag kommer bli blind snart.
Jag har haft mina bruna linser idag, kanske är därför jag får finnar i ögonen? :P hahah.
Nu när jag haft blå ögon (min vanliga ögonfärg) i 2 månader, så har jag vant mej vid det..
Jag tycker det är mkt finare med blå ögon nu, och att jag passar bättre i det,
det tyckte jag inte förut. Det är väl en vanesak.

Ligger och lyssnar på Scorpions nu. Hittade en video med dom inne på nån annans blogg
och var tvungen att fixa lite låtar. Dom är skitbra faktiskt : )
Send me an angel, Still loving you.. osv. Massor "gamla godingar" som man säger ;) haha.

Alltså mitt öga dödar mig. Har även ont i magen efter allt svullande i helgen..
+ att jag har blåmärken lite överallt efter i fredags.
Haha, jätte fint att komma tillbaka till skolan som blind, fint blå extra Large häst.

Min humor alltså. Tur att man kan roa sig själv såhär mitt i natten ibland. Haha : )
Aja.. jag ska väl försöka sova nu iaf : ) Hm.. eller om man skulle städa lite mer?
Sånt som märks ;) Puss påre !

Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg!

2007-03-06 @ 14:41:20
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Madde : )

Tack :)

2007-03-06 @ 15:10:20
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0