Ooonsdag !

Hittade denna blogg .. wah, så sorgligt : / Jag sitter och gråter tillomed.
Sånt där får en att tänka på att man måste ta vara på livet lite mer fan.
Inte ligga inne hela dagarna o låta tiden gå.  Lille Alfons.
Det går så fort, det kan vara över på en sekund.

Idag sov jag länge, ända till 12.. då mamma slutar jobba.
Vi åt god mat framför "Våra bästa år" - precis som vanligt.
Nu ligger hon  o sover middag nere i soffan, hehe.
När hon vaknar igen ska vi färga mitt hår.

Jag är så otroligt trött på allting idag. Usch.
Vaknade o kände mej helt konstig och mådde allmänt skit. Som vanligt.
Jag borde städa, och duscha, och fixa till mej, och gå i skolan.. Orkar inte.
Så negativ jag är hela tiden. Aja, jag är inne i en dålig period just nu.
Snart är den glada Maddson tillbaka ;) lovar.

kan inte mamma vakna snart?..

Jag har haft en väldig tur med pengar den här månaden iaf.
Först hittade jag 100:- på mitt golv,
sedan sålde jag mina linser och fick nästan 200:- extra där.
O sen betalade farmor min hårfärg så jag sparade pengar.
Och så kom jag på att Carro är skyldig mej lite småpengar också : )
Woho, good times. Jag ska spara så mkt jag kan.
För nästa månad är det shopping som gäller !

Aaauu, jag är uttråkad till max. Vad ska man göra?
Det blev inget stan med Denice idag iaf. Vi tar det imorn istället.
Jag kanske skulle lägga mej o kolla på någon av mina nya filmer?
Japp, så får det bli.

See you later !

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag grät oxså!

2007-03-07 @ 15:53:22
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: Madde : )

Mjo det var sorgligt :/

2007-03-08 @ 18:52:31
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Madde : )

Mjo det var sorgligt :/

2007-03-08 @ 18:52:51
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Helena

grät också när jag läste det =/ speciallt dikten de skrivet

2007-04-01 @ 01:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0