Ooonsdag !

Jag är glad att jag åkte till skolan idag, det var faktiskt riktigt kul.
Träffa Denice som jag inte träffat på jag vet inte hur länge, haha.
Fast jag försov mig ju såklart imorse, men kom inte försent som tur var.
Vi pratade betyg på Företagslektionen, jag låg på VG.. inte dåligt Madde ;)
Jag som knappt varit där heller. Det är väl tur att man är så charmig, haha :D
Efter den lektionen åt vi lunch, några morotsbiffar med nån sås till.
Ganska gott faktiskt, fast nu har jag ont i magen.
Sedan åkte jag hem, jag klarade inte av någon mer lektion idag.
Sjukt trött eftersom jag somnade runt 3 även inatt : /
Och så är jag inte van att behöva gå upp klockan 9 heller.

Ingen aning om vad jag ska göra nu.
Kit slutar sent idag så honom kan jag inte träffa än på länge.
O mamma vill nog inte åka och sola förrän senare..
waah, man kanske skulle lägga sig och sova? eller gå ut  det fina vädret?
eller beställa nya kläder från H&M? Eller städa?

Hehe, jag har visst endel att göra ;)
Såå... pusshej !


Ångest.

Kommentarer
Postat av: Kratz

Wtf ?
Hade du vg på uf-grejjen ?

2007-03-14 @ 12:56:34
Postat av: Madde : )

Aa lätt ;)

2007-03-14 @ 15:13:24
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0