Ooonsdag !

Idag är ingen bra dag alls, usch : / Jag mår jätte dåligt.
Är hemma ett tag eftersom vi har håltimme, ska tillbaka till skolan om en timme.
Kan knappt gå just nu, har världens skoskav. Haltar som en gammal tant, haha.

Har bara haft 1 lektion idag, Fysik från 8 till halv 10.. jätte kul. Verkligen.
Sedan åkte jag hem o sov ett tag. Så trött, både fysiskt o psykiskt.
Trött på alla människor.. alla jag känner som inte bryr sig ett skit.
Ibland undrar jag om Kit, Heggson, Jimmy kamel, Carro, Juhanna, Denice osv.
verkligen bryr sig, som dom säger att dom gör. Jag vet inte.
Kanske har jag bara en dålig dag.. Och förstorar upp allting.
Jag känner mig så ensam bara : /
Kanske dags att acceptera att man är ganska ensam trots allt..

Waah.

Jaja, slut på allt tjafs nu. Ska nog inte blogga så mkt idag..
det mesta kommer vara negativt.
O jag vet, av egen erfarenhet, att det inte är så roligt att läsa sånt.
Såå.. jag skriver mer imorn : ) Hoppas jag har en bättre dag då.

Jag slutar skolan 4 idag : / Data + Fotografisk skitbild. sämst.
Sen ska jag till stan.. köpa underkläder o gå på audition till en film som
jag ska vara med i. Eller jag ska hjälpa till att göra filmen också.
Det kommer nog bli kul : )

Aja, ha en bra dag !
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag har alltid funnits här:P
lina & jag har kännt att du struntat i oss. vi frågar ju alltid om vi ska hitta på nåt men det är du som aldrig kan

2007-03-28 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0