Sleeptime.

Dags att sova : ) Är jätte trött.. jämt.
Har redan sovit i någon timme framför tvn.
Riktigt jobbigt att somna så fort man lägger sig i sängen faktiskt.
Jag vill ju kunna vara vaken till Seinfeld börjar. Mitt favoritprogram.

Idag har varit den bästa dagen på länge : )
Vaknade skapligt tidigt, duschade och åt smoothie.
Sen kom Kit hit ;) Då städade jag o fixade till mig lite, annars låg vi mest
i min säng hela dagen. Slappade oså you know ..
Vid 5 gick vi ut på promenad. Kollade in nyöppnade Kicks i stan och så.
Hälsade även på Kits mamma på kinarestaurangen : )
Efter det gick jag hem. Åt lite o satte mig här. That's my day.

Har inte bloggat så mkt idag, min dator är så seg : / 
Vet inte vad det beror på, men jag hoppas det blir bättre imorn.

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer : / har inga lektioner såå..
sova länge iaf : ) Sen vid 4 ska jag hänga med min moster till stallet.
Var jätte länge sen jag träffade någon häst nu.
Hoppas jag kan träffa Kit något också.. men det är sånt som märks ;)

Nu ---> Borsta tänder ! seen sova..
Puss och godnatt : )

Det går mot bättre tider?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0