Tjejsnack v.11

Veckans frågor

Tant eller fjortis?
· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Jag gillar båda alternativen, det beror på vilket humör man är på o sådär : )
· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Lätt hemmafest. Gillar inte "stans hetaste krog" eftersom det mest springer omkring
fjortisar överallt.

· Radio/tv/stereo på lagom volym eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Beror också på vilket humör man är på. Oftast gillar jag lagom volym.
· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Haha det sistnämnda, jag passar inte i mössor.
· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Jag gillar sovmorgnar bäst, men ibland är det skönt att gå upp tidigt också.

---> Tjejsnack !

Kommentarer
Postat av: kittie

du är jättefin i truckerkeps :)

2007-03-12 @ 19:29:34
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0