Tooorsdag !

Jag är hur glad som helst idag : )
Klockan är 12 o jag har redan fått nästan 100 besökare,
och så hittar jag mej på topplistan! Shit vad glad jag blev :D
Hoppas ni gillar min blogg ;)

Tyvärr började denna dagen ganska dåligt när det gäller andra saker.
Skolan ringde o sa att jag hade för hög frånvaro.
Så nu måste jag bestämma mej hur jag ska göra.. Gå kvar o få IG i det mesta?
eller hoppa av o börja praktisera? I have no idea.
Jag har tills måndag att bestämma mej iaf : )

Snart ska jag gå till Östenssons och köpa hårfärg.
Jag vet inte, är det dåligt att färga håret dagen efter om man inte blev nöjd?
Jag har kommit på att jag sköljer ur färgen för tidigt, det är därför det blir gult : /
Aja, vi får se hur det blir. Man vill ju inte se ut som en kyckling i huvudet.

Vid 3 tiden ska jag till stan och möta Denice : )
Köpa lera till jagtrornivetvad.. Japp, vi ska göra smycken.
Jag tänkte testa en gång, det såg så roligt ut.
Jag älskade att hålla på med sånt när jag var mindre.
Blir det inte bra kanske jag köper mej att halsband av Izza : ) En rosa muffins.

Nu ---> Dusch!
Puss på dej : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0