Trevlig helg people !

Nu ska jag sminka mig lite, sedan kommer tjejerna hit : )
Pappa har fixat några filmer till kvällen som vi ska se.. myspys.
Får se om jag tar en sväng förbi Viktor framåt kvällen också,
Jimmy kamel skulle tydligen dit : ) Sämst att kit är sjuk : /

Jag ska sova hos Sara inatt så det kommer nog inte bli mkt mer
bloggande idag. Inte imorn heller faktiskt...
mamma o pappa kommer o hämtar mig hos Sara imorn bitti,
då ska vi till stan o kolla på skor o sådär : )
Sedan ska jag direkt därifrån till Denice o fira henne.
O på kvällen blir det kinamat o kanske BIO ;) fullt upp som ni ser,
fast det är kul.. jag är ganska trött på att bara sitta hemma faktiskt : )
Får blogga mer på Söndag igen,

hoppas ni får en mysig helg ! pusspuss : )

108460-733

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi! Tack så mycket. Din va inte så pjåkig din heller ;)

2007-03-16 @ 21:20:28
URL: http://sofielousiejonsson.blogg.se
Postat av: Jenny.V

Hej :)
Nu har jag lämnat litet spår ;)
Vad såg ni för filmer?!
O GRATTIS i efterskott :) Hoppas du hade en trevlig födelsedag :)

2007-03-17 @ 13:26:16
URL: http://vaisanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0