Unbreak my heart !

Orkar inte mer snart.
Fattar inte att det ska behöva va såhär jobbigt bara att leva.
Ta studenten trodde jag var en självklarhet när jag var mindre, även att få jobb.
Men det är svårare än man tror. Allt är åt helvete.

Jag vill ha sommar, sol, sena kvällar i Varamon o inga problem alls.
Vi får se vad framtiden har att bjuda på.
Jag vet att allting kommer bli såå mkt bättre än det är nu iaf.
Det gäller att hålla ut. Jag ska klara det, hur svårt det än är.
Jag kan klara av allt, bara jag vill.

Har fortfarande ångest över att jag handlade upp de där 13.000 som jag fått av
mormor o morfar.. på massor skit.
Jag köpte godis, örhängen o tidningar för pengarna.
Tänk om jag haft dom nu, kunnat resa någonstans i sommar.
Vilket jag behöver mer än någonting. Komma bort från allt.
Men man lär sig av sina misstag.

Framtiden:

Veckan:
Imorn: Skola. Sola med Mamma. Träffa Kit <3 ( Denice fyller 18! )
Torsdag: Träffa Juhanna : )
Fredag: Gå till skolan? Träffa mina gamla klasskompisar <3
Lördag: Åka hem från Sara (har sovit där). Träffa Kit : )
Söndag: Äta Kinamat med D & M?

Nästa vecka:
Möte i skolan någon dag.
Mässa i Norrköping !
Carro fyller 18 <3 Fest !
Stan med Mamma o köpa nya kläder.
Träffa Kit : )

April:
Farmor fyller 59 : )
Åka till Gransnäs med Juhanna?
Hälsa på uppe hos Jimmy kamel :D

Maj:
Musikfest i Gransnäs?
Åka till Frankrike med Juhanna :D
Juhanna fyller 18 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0