♥ Apologize !

Dagen började ganska dåligt av att mamma började tjafsa med mig
om allt - att jag är så misslyckad som bara sitter vid datorn eller ligger
i min säng hela dagarna. Lite överdrivet dock..
Men det är ju roligt att hon tycker att jag är misslyckad.

Mådde dåligt, så jag var väldigt seg när jag gjorde mig iordning..
vilket gjorde att Kit fick sitta och vänta på mig i nästan 3 timmar : /
Kom iväg till slut iaf : ) Gick och kollade på jeans till Kit på stan..
Hittade tillslut ett par jättesnygga svarta, lite åtsittande jeans på Oscar's.
Kit var skitsnygg i dom jeansen.. Mums !
Efter det gick vi o åt kladdkaka på Med eller utan.. myspys.

Sen åkte vi hem till min moster för att ge hennes katt lite mat : )
Kit lekte lite med katten o sen åkte jag hem, eftersom Kit skulle iväg o jobba.
Såå.. nu sitter jag här och väntar på att kvällsmaten ska bli klar.
Efter det ska jag tillbaka till min mosters lägenhet..
Kit o jag ska sova där ikväll, och sen kanske jimmy kamel o ywonne
kommer förbi en sväng också ;) Trevligt trevligt.

Vad ska ni göra ikväll? : )

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska ha grill kväll med olofs killakompisar som aldrig dyker upp:p hehe..
du kunde ha kommit förbi här om du velat :)

2007-05-18 @ 19:08:23
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0