♥ Fake it 'til you make it.

Nu kommer min bror hem snart, så nu måste jag logga ut från msn o allt det där.
Blir ingen mer dator idag, om jag inte åker hem till Kit o lånar hans vill säga ;)

Fick 2 paket på posten idag : ) Alltid lika roligt.
Åkte till OK o hämtade ut dom förut.. sen när mamma kom hem åt vi mackor,
efter det kom Kit förbi ett tag.

Nu har mamma o jag suttit o kollat på hundarblocket ett bra tag,
vi vill verkligen köpa hund, dock kostar de flesta 9000:-..
och så mkt pengar har vi inte nu.

Jag är jättesugen på att åka till simhallen och simma lite, sen basta o sådär : )
Man känner sig så fräsch efteråt ju.. Tror jag ska åka dit imorn iaf.

Haha vilket osammanhängande inlägg det blev ;)
aja, nu måste jag logga ut som sagt ;)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: denice

vi kan simma tsm kanske, om jag inte måste jobba

2007-05-30 @ 15:12:24
Postat av: Tess

osammanhängade är coolt, hela jag är osammanhängande :)

2007-05-30 @ 16:09:52
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Anna

kul med hund 9000:- lä't endå rätt billigt, då många hundar ligger runt 12-70 000 beroende på ras å såklart. Men 12 000 e väll det vanligaste. Själv köpte jag min valp väldigt billigt och han kommer då bli väldrig stor sen, så d var flyt endå

2007-05-30 @ 18:33:35
URL: http://www.anna851219.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0