♥ Godnatt !

Nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna..
Det blev en ganska bra dag idag, och jag har hunnit med nästan allt som jag
skulle göra. Eller ja, hälften iallafall : ) Resten får jag göra imorn !
Cyklade hem till Kit ett tag förut, låg o slappade lite i sängen,
sen åkte jag och solade med Carro : ) Fick inte så mkt färg den här gången : /
Det kanske beror på att jag bara solade 20 minuter?
Kvällen har bara bestått av slappande framför Outsiders, en mysig dusch,
bloggande osv : ) Har smörjt in mig med Nivea Body Summer Beauty också,
så nu hoppas jag att jag är lite brunare imorn när jag vaknar !

Blir ingen skola imorn heller, halsen dödar mig : /
Typiskt om jag skulle bli sjuk nu !

Aja, sängen var det ja ! Godnatt : )

Kommentarer
Postat av: carro

hur går det med betalningen?! Fått mina mejl?!:)
kram

2007-05-22 @ 09:17:17
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0