♥ Godnatt !

Äntligen klar med städningen ! Det ser riktigt fint ut i mitt rum nu faktiskt : )
Har bäddat rent och hållt på också, så nu är jag helt slut !
Ska lägga mig och kolla på Seinfeld, sen sova.
Ser fram emot imorgon - Stan, äta på Kit's kinarestaurang, Bio !
Det blir trevligt : )

Idag har varit en ganska kul dag också.. Kit kom hit vid 2, då vilade vi lite,
sen tog vi en promenad hem till honom, förbi Ica o köpte glass o godis,
och till Östenssons för att handla lite till mamma : )
Stannade till på Råssnäs skolgård på vägen hem och lekte lite :D
Träffade på några dryga småbarn också..
Oh, vad coola dom trodde att dom var när dom muckade med oss, haha.
Fick mig att börja tänka på gamla tider ;)
Sen gick vi hem o la oss i soffan, då somnade jag!
Har varit jättetrött hela dagen eftersom jag inte sov speciellt mkt inatt.

Men nu blire sängen ! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: carro

Hejsan igen, lägger du in pengarna på måndag senast så jag hinner få in dom och skicka tröjan/t-shirten innan jag far iväg. Kommer vara borta i en månad sen!

2007-05-25 @ 12:14:27
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0