♥ Måndag !

Herregud va tiden går fort ! Den här veckan är det dags för bloggträff : )
Som jag har längtat !
Sitter just nu och mailar sponsorer förfullt ;) Jättekul är det.
Fick hem ett mumsigt paket på posten idag också..
men vad det innehöll är en hemlis ;)

Snart ska jag åka till stan för att träffa Carro : )
Sen vid 5, halv 6 kommer Emma in till stan,
då ska jag träffa henne för första gången.
Jag är alltid lite småblyg i början, haha.. Men det ska bli jättekul : )
Ska kolla på shorts och ett par nya tights också.

Imorse vaknade jag av att Kit ringde på dörren ;) myspys.
Vi la oss o sov i 3 timmar, haha.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen !
Puss på er ;)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Helena

Inte så mycket! Blogga! Hoppas att du får en bra dag!

2007-05-28 @ 14:10:01
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: ida

hoppas bara på bra väder till bloggträffen!!

2007-05-28 @ 16:45:20
URL: http://bergdorfblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0