♥ Vaken som vanligt !

Omöjligt att somna innan halv 3 !
Känner redan att Tisdag kommer bli en riktig skit-dag : /

Glömde bort att vi hade läxa tills imorn..
Lämnar jag inte in den får jag de 2 andra i min grupp IG..
Så nu måste jag upp tidigt imornbitti och fixa detta !
Jag är inne i en sån där dålig period igen, då jag mår som sämst.
Hoppas det går över tills helgen, för den här helgen kommer bli sjukt rolig : )

Haha, ni skulle se mig nu !
Jag sitter här med tights, högklackade pumps, tubtopp, solbrillor
och min nya sjal på huvudet :D
Haha, det är vad jag håller på med när alla andra sover !
Prova kläder är riktigt kul faktiskt.. försöker komma på vad jag ska ha
på mig på bloggträfen : )

Vet ni vad jag längtar till mest av allt nu?
Förutom bloggträffen och sommarlovet då.
Jag längtar tills Kit's föräldrar åker till Hong Kong !
Då ska jag bo hos Kit i en hel månad : )
Sköta mat, städning, disck, tvätt och allt sånt där själva, haha.
Oh, ska bli jättekul ;)


Ajaa, ska hoppa i säng nu, börjar bli lite trötter faktiskt : )
Sov gott sötisar, puss !

108460-128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0