Ooonsdag !

Ursäkta dålig bloggning, jag är sjuk och har ingen blogglust alls just nu.
Har varit jätteförkyld de senaste dagarna : / Idag har jag varit yr också.
Vet inte vad det är för fel på mig.. får hoppas det bli bättre imorn : )

Idag har Kit varit här nästan hela dagen : )
Vi har legat i min säng och vilat som vanligt, hehe.
Jag har fixat lite med sponsorer till bloggträffen också,
det börjar ju närma sig nu vet ni.. exakt en månad kvar idag :D

Aja, jag ska kolla på Fråga Olle och Seinfeld nu..
men jag är tillbaka imorn igen, och då blir det förhoppningsvis
mer bloggande ;) Sov gott.. puss puss !


Kommentarer
Postat av: emma

kan vi inta snacka om bloggträffen ikväll runt åtta?

2007-05-03 @ 07:09:37
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0