14 November.

Lånar pappas dator en stund nu när han är på jobbet, hihi : )
Kände att jag var tvungen att kolla om jag har fått några bidrag till
tävlingen, och det hade jag ju.. jätteroligt att läsa så mkt om er :D

Förstår inte riktigt varför jag vaknade såhär tidigt idag.
Skitpigg kl. 8 på morgonen brukar jag inte vara precis, men men : )
Då kanske jag hinner få massor gjort innan jag måste till skolan
vid halv 1 nångång. Skönt med sovmorgon ;)
Igår somnade jag bara, rätt som det var, hann knappt lägga på
telefonen med Kit. Sen vaknade jag kl. 5 i natt av att tv och datorn
stod på och att jag hade vanliga kläder på mig, haha :D
Jag hatar när det blir så!

Idag har jag massor att göra - städa och baka innan skolan,
stan med mormor o julia och köpa presenter, sen kommer mina
mostrar för att fira mig, och efter det ska jag se Grey's såklart : )

Synd att jag inte hinner träna idag heller : / Kommer bli mkt tårta
o grejer nu ju, så jag känner att jag skulle behöva det.. höhö ;)

Nae vet ni vad, nu ska jag inte sitta här längre!
Kanske hinner blogga något mer innan jag åker till skolan : )
Puss så länge.


Min sista dag som 17 åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0