Äntligen Lördag !

Idag åker jag på bloggträff :D Men innan det måste jag packa massor
och åka på julbord. Sen blir det stressigt mellan julbordet och bussen.
Halv 4 går bussen in till Linköping, och där inne har vi fem minuter på
oss tills tåget går.. Och jag som inte ens hittar. Iih, börjar bli lite nervös.
Men det ska bli jättekul : ) Träffa Tereze, Emma, Blondinbella och alla
de andra ! Inatt sover jag o Juhanna hos Tereze, är tillbaka imorn..
Då kommer ni få se massor bilder från träffen + kanske kommer jag o
emma lotta ut en goodiebag i våra bloggar. Håll utkik ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Hinner nog med ett inlägg till innan
vi åker iaf.. men annars blir det nog endel bloggning med mobilen : )
Puss på er !


Kommentarer
Postat av: jessie

Ha det så kul! :)

2007-11-24 @ 12:00:33
URL: http://jessiem.blogg.se
Postat av: sofia

hade så jätteroligt =) hehe

2007-11-24 @ 13:24:02
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hej Maddie!
Jag hade jätte- jättegärna kommit på bloggträffen (som jag skrivit alla ggr ni bloggat om den) och träffat er alla nu ikväll men jag visste inte att jag var välkommen eftersom du kommenterat i Idas blogg (som hon inte hade läst) och inte kommenterat till mig också . :/
Nu sitter jag hemma i lägenheten i Linköping och gör ingenting istället .
Vi kan inte komma på bloggfikat imorgon heller fast vi skulle gjort det egentligen, men nu kom något ivägen för Ida och jag vill inte åka själv.
Men hoppas ni får det trevligt . :)
Kramar Jennifer

2007-11-24 @ 22:36:51
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0