Godmorgon !

Hemma från skolan idag.. Har ännu ondare i axlarna nu, så jag kan
knappt röra mig. Skönt att sova i sin egen säng, eller en säng överhuvudtaget
haha :D Har dock sovit riktigt dåligt inatt.. låg och tänkte för mycket på allt,
bl.a. det här med Blondinbella och bloggträffen. Läs gärna det här inlägget !

Så idag ska jag bara ta det lugnt.. Packa upp väskorna, kolla på film osv.
Lite senare ska jag berätta lite mer om träffen också : )
Visa lite bilder på vad vi gjorde, och goodiebagen såklart !
Jag och Emma kommer även lotta ut goodiebags om ett tag, håll utkik ;)

Aa just det.. jag har ju redan en tävling här i bloggen !
Snart lottar jag vinnaren, så vill du vara med får du skynda dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0