Godmorgon!

Idag är det massor som står på schemat. Har mycket att fixa
eftersom bloggträffen är imorgon :D Åh var roligt det ska bli !
Måste städa, duscha + ha lite hemmaspa så att man ser fräsch
ut imorgon, hihi. Välja kläder, vilket inte är det lättaste.. åka till
stan med juhanna och köpa dricka och lite annat smått & gott.
Ska även försöka hinna med en träning ikväll också : )
Men det är inte allt - ikväll måste jag packa allt också, för det
har jag inte tid med imorn eftersom vi ska på julbord tidigt på
morgonen med farmor & farfar.
Typiskt att allt ska hamna på samma dag va? Blir alltid så.

Men men, det ser ut att bli en bra dag det här ändå : )

Jag vet att jag inte skriver tränings-och matdagbok länge,
men jag har helt enkelt inte tid att bry mig speciellt mycket om
mat just nu - jag äter vad mamma och pappa köper hem helt enkelt,
och det är inte alltid det nyttigaste tyvärr.
Ni vet ju att det har varit mycket ett tag nu med födelsedagar
och skit så jag har knappt hunnit träna något heller..
Nya tag nästa vecka får det bli !

Nu ska jag sätta igång med städningen.
Hoppas ni får en rolig helg allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Bella

hur dags är bloggträffen`?

2007-11-23 @ 15:00:35
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: Erica

Ha en trevlig helg du med ^^

2007-11-23 @ 15:20:28
URL: http://chiqoulette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0