Måndag.

Idag har jag mycket inplanerat, bl.a. städning, träning, bli firad av
pernilla, plugga
.. och så ska jag försöka klämma in Kit nånstans
också, haha : ) Måste verkligen träna idag, gjorde bara det 2 ggr
förra veckan, så jag har lite ångest. Sola ska jag göra också,
det börjar ju närma sig bloggträff nu och då vill man ju vara snygg ;)
Haha.

Igår gjorde jag inget speciellt.. var med familjen o kollade på tv,
åt god mat o sådär. Tände ljus hos Bääs gjorde vi också : )
Slapp-söndag var det. Men framåt kvällen blev jag så trött på
alla människor att jag bara stängde av datorn och gick o la mig.
Där av den dåliga uppdateringen ;) höhö.

Nae ni, nu ska jag äta frukost - Allévo choklad. Gott det låter va?

Glöm inte tävlingen ! :D

Kommentarer
Postat av: emma

ska med börja med dem :) hehe..

2007-11-19 @ 12:24:10
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0