Min första mat- och träningsdagbok.

Okej, nu är det dags att börja med sånt här då.. enjoy ;)

Dagens mat:

Frukost: Lättfil med banan/lime smak.
Skivad banan, russin och linfrön i.


Mellanmål:
En banan

Lunch:
Allévo Champinjon, massor vatten.

Kvällsmat:
Två varma mackor med tonfisk, sweet & sour sås och ost.
Fett, fett, fett men jag kunde inte motstå det när jag kom hem
från träningen och var skithungrig.


Framför tvn:
Allévo choklad, lite russin och några frön som jag inte vet namnet på.

Dagens träning:
1 timme spinning.
30 minuter styrketräning + lite till cykling på slutet.
Städning, haha.

Anledningen till att jag ätit Allévo Kick start pulver-grej idag är att
jag fick hem några påsar på posten. Sånt där "prova på"..
Och jag måste säga att det smakar skit, värre än jag trodde.
Jag brukar kunna äta allt, men det här var hemskt.
Här kan du beställa hem egna smakprov, helt gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0