Mitt i natten.

Hej på er : ) Nu sitter jag här, alldeles pigg och glad.
La mig i sängen förut för att vila lite efter träningen, och då somnar jag
ju såklart. Så då sov jag ett bra tag.. sen när jag vaknade igen,
och gick upp för att borsta tänderna osv. så piggnade jag till : /
Nu kan jag inte sova. Men det gör inte så mkt - ingen skola imorgon!

Imorn ska jag sova lääänge, sen ska jag gå upp och fortsätta med
storstädningen i mitt rum, så att jag hinner klart med den tills
torsdag : ) Mamma och jag ska baka lite också - kladdkaksmuffins.
Mums ! Ingen träning imorn, utan på kvällen ska jag till stan med
farmor och kolla lite.. kanske köpa något också om jag hittar nåt : )
Funderar på att köpa en sån där lång myströja trån Gina tricot,
den ser ju så skön ut..

Många undrade vart den där tröjan jag bloggade om tidigare
kommer ifrån
.. Den finns hos H&M och kostar 249:-
Ska nog beställa hem den tror jag : )

Men men, nu ska jag dricka lite vatten och sen krypa ner i
sängen igen. Sov gott allihopa : ) puss.

Kommentarer
Postat av: emma

jag funderar med på att köpa en tröjan från Gina har hittat två jag vill ha. Ska och kolla in dem imorgon :) hehe..

2007-11-13 @ 08:12:46
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0