Nystart?

Jag är trött på allt som har med bloggen att göra just nu.
"Opepp" som folk säger. Absolut ingen fantasi,
varken med vad jag ska skriva om eller designen.

Förstår inte vart alla ni läsare kommer ifrån.
Jag tycker det är grymt kul att jag har så många besökare per dag här
i bloggen, men om t o m. jag tycker att min blogg är urtråkig så förstår
jag inte varför ni läser? Jag behöver en nystart.

En ny blogg, en ny design, och lite mer fantasi.
Dock gillar jag min adress - maddiies.blogg.se, så jag stannar nog
här ändå. Dock så lovar jag att min blogg ska bli rolig igen snart ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan Sessan

Bra,, då väntar jag med förväntningar på att du kommer tillbaka inom kort..

2007-11-18 @ 12:25:07
URL: http://thefairytaleoftess.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag tycker att du har en jätte fin blogg och jag tycket att det är kul att läsa den.

2007-11-18 @ 12:27:14
URL: http://Fidelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0