Onsdag !

Hoppas allt är bra med er ! Hos mig är det skit, haha.
Ska inte gå in på detaljer, men inte min dag idag om man säger så ;)

Håller på att städa just nu, måste få bort allt på golvet och det som
jag slängt in i garderoben.. Känns som jag inte gör annat än städa !
Ser fram emot kvällen då det är Grey's : )
Förra avsnittet var ju skitbra och kvällens blir nog minst lika spännande,
det är ju säsongsavslutning ikväll så.

Lite pix..
108460-1962
Min Ben&Jerry's samling på skrivbordet ;) Snygga små burkar.
108460-1961
Godaste frukosten - Apelsinsoppa med skivad banan : ) Nån som smakat det?
image1963
Chokladkalender som jag fick av mormor & morfar..
Gör December mkt roligare, eller hur? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig där med chokladkalendern !
Soppan däremot har jag aldrig provat men det lät väldigt spännande!

2007-11-28 @ 18:40:59
Postat av: emma

du hade käkat många BJ glassar. chokladkalender nu är jag avensjuk.

2007-11-28 @ 19:47:15
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Hanna

Åhh jag köpte min första Ben & Jerry`s förra helgen, å blev helt fast! Ska nog också börja samla på burkarna, ahah :D

Vilken e din favortisort? Har bara provat Chocolate Therapy än.

2007-11-29 @ 22:53:04
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0