Rolig helg !

Vilken rolig dag det var igår ! Var med Juhanna hela kvällen, så jag
hann inte med nån bloggning tyvärr.. Och när Juhanna åkt hem så
var jag så sjukt trött så då somnade jag direkt.

Först åkte Juhanna o jag iväg o tränade lite.. 20 minuter kondition och
40 minuter styrka.
Sen skulle vi solat också men det hann vi inte för att
Korpen stängde vid halv 7. Så Juhanna o jag åkte hem till mig istället
o åt lite och kollade på Idol ( tycker ni att rätt person åkte ut förresten? ).
Efter det körde vi Singstar :D Juhanna börjar verkligen bli bra på det nu,
Hon vann över mig flera gånger trots att jag kört det mycket mer än
henne, haha. Vi åt upp vår Ben&Jerry's Chocolate Therapy också,
det som var kvar efter förra helgen : ) mums.

Och nu är det Lördag. Jag och min familj ska åka till stan och byta
lite grejer som jag fick när jag fyllde och sen ska jag möta Juhanna,
så ska vi gå runt lite innan stan stänger : )

Ikväll blire ferre
, haha ;) Kommer hem lite folk ( hoppas det är lite iaf,
så att dem inte river hela huset sen
) så ska vi dricka lite och ha trevligt
innan vi åker in till stan o Hugos :D Äntligen kan jag hänga med in !

Nää nu måste jag sätta fart, vi ska åka snart.
Hoppas ni får en rolig Lördag !

Kommentarer
Postat av: Caroline

vilka är det som ska komma till dig?

2007-11-17 @ 13:21:56
URL: http://karulin.blogg.se
Postat av: sofia

Åå hade så roligt ikväll :) Äntligen så kan du komma in på lite ställen :)

2007-11-17 @ 15:24:17
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0