Tisdag - Ledig !

Jag som hade tänkt sova länge idag eftersom jag är ledig..
Det blev inget med det, för nu har jag blivit förhörd av polisen i en halvtimme
ungefär. Roligt sätt att vakna av på morgonen, haha :D
Men det gick bra, nu får vi hoppas att allt löser sig !

Idag har jag mycket att göra - storstädning, bakning, stan med farmor,
träffa Kit.. och kanske klämma in en träning med Carro om jag hinner
: )
En rolig dag kommer det bli !

Vet ni vad det är för dag idag förresten? 2 DAGAR kvar tills jag fyller :D
Förlåt om jag tjatar mkt om det, men jag fyller ju 18 förihelv.. haha ;)

Nää nu blir det frukost - en smasking ( inte ) Allévo hallon/banan tror jag
att det får bli. Glöm inte att du kan beställa hem gratis smakprov här !

Kommentarer
Postat av: Sanne

Varför blev du förhörd av polisen? :)

2007-11-13 @ 12:22:33
URL: http://sannekrulltott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0