02:00

Jag kan inte sova.. Sitter och tänker så mycket.
Visst skulle det bli lättare att somna om jag la mig i sängen,
men jag kan inte riktigt slita mig från datorn ännu ;)

Så många drömmar jag har just nu. Jag vill bli någon.
Snart fyller jag 18 år och vad har jag hunnit med på dessa år? Ingenting.

Har suttit och läst igenom Amanda Bergs blogg ett tag..
Den tjejen inspirerar mig så mycket !
Jag skulle verkligen inte tacka nej till att byta liv med henne..
Men som hon skrev: Vill man, så kan man.

Japp, jag ska bli någon : ) Det har jag bestämt mig för nu.
Välkommen till Maddiies.blogg.se.. från och med nu lär ni nog se
mkt förändringar här i bloggen, både på utsidan och insidan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0