♥ Du är vad du äter..

Var det någon som såg Du är vad du äter igår eller?
I did ! Och det är jag glad för.. Jag tänker aldrig mer äta korv i mitt liv.
Nu förstår jag min vän Denice som slutade äta korv för länge sen
när hon fick veta vad det innehöll, blää.

Fast det programmet är ju ganska roligt egentligen :D
Skrattade så jag dog vissa gånger för det är ju så extremt allting.
Först lägger dom upp all mat som personerna ätit under en vecka..
Då slänger dom upp allt, häller ut maten, smetar runt allt osv.
Sen när dom visar Anna Skippers mat så lägger dom maten på
små fat, tänder ljus o allt, haha :D

Dom där personerna som var med i gårdagens program var ju
verkligen jätteduktiga och gick ner sammanlagt 45kg tror jag..
Men det var ganska kul när dom sa typ "Jag älskar korv", "Åh, smält
ost är en stor favorit
" :D Tror ni att dom har blivit tillsagda att säga så?
För knappast att man skulle säga så annars :D
Om jag är med i ett bantningsprogram så sitter ju inte jag o säger
att jag älskar ost. Och framför allt så står jag inte med ett korvpaket
i handen när Anna Skipper kommer på besök, HAHA.

Kommentarer
Postat av: Tove

Usch! Har du någon gång sett när någon gör korv? Jag har, in real! Vidrigt!

2007-10-05 @ 18:13:33
URL: http://tjoouuvz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0