♥ Fredagkvällen !

My god vad den här dagen har gått fort !
Mamma och jag låg i soffan och kollade på Våra bästa år / Oprah..
och nu så är klockan helt plötsligt halv 6 :S
Vet inte vart tiden tar vägen ibland ju..

Kit kom iaf till mig vid 2 ungefär, då låg vi o slappade ett bra tag innan
vi gick ut på en liten promenad : ) Gick till Östenssons och kollade lite,
sen till Lidl och köpte Latte Macchiato, mums!
Nu har Kit åkt o jobbat, o jag sitter här och har extremt tråkigt.
Väntar på att maten ska bli klar, sen efter det får vi se om jag åker till
Jonna ett tag :D Länge sen jag träffade henne nu ju !

När Kit slutar jobba vid halv 9 ungefär ska vi hem till Linus o maria.
Fast där stannar vi väl inte allt för länge eftersom folket ska till Hugos
vid halv 10 typ. Då är det bara för lilla mig att åka hem : /

Waah, blir så trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0