♥ Godnatt!

Nae nu måste jag nog gå o lägga mig.. ska försöka ändra på de dåliga
sov-vanorna
. Måste lägga mig tidigare, orkar inte med skolan annars.

Har varit en helt okej dag iaf : ) Skola till halv två, sen slappande framför
tv:n med mamma tills Kit kom. Sen ännu mer slappande med Kit :D
Haha, ja.. ska man sammanfatta den här dagen så finns det bara ett
ord: Slappt! Kit hade med sig kinamat till mig från restaurangen förut
också : ) Friterad kycklingfilé och sötsur sås, mums!
Förut låg vi i soffan o kollade på Joey, vänner och ID, sen åkte Kit
hem till sig o jag satte mig här : ) Har suttit en bra stund och svarat
på alla era kommentarer - Jag älskar det!
Finns inget roligare än när ni kommenterar min blogg : )

Aja, nu blir det sängen som sagt.. ska se lite på Jay Leno innan jag somnar ;)
Sov gott sötisar. Puss & Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0