Face power !

Jag och Carro var o solade förut. De hade fått in två st nya solarium
och tagit bort min favorit : / Nu fanns det ett stå-solarium.. hmm vem orkar stå
upp och sola?
Inte jag iaf, höhö. Sen var det något nytt med "Face power" och
extra starka rör uppe vid axlarna - det testade jag.. Och det ångrar jag nu!
Herregud vad det bränner i ansiktet, helt röd är jag också.. blää.
Face power betyder verkligen Face POWER.
Fick ligga och hålla för ansiktet de sista minutrarna, annars skulle jag nog dött.
Aja, trevligt att träffa Carro var det iaf : )

Resten av kvällen har jag sett på Grey's och Fråga Olle, och nu håller jag på
och städar lite i rummet, som vanligt va.. haha :D
Ska gå o lägga mig i sängen när jag är klar, och kolla på Seinfeld o sen sova..
Sova tidigt idag, börjar vid 8 imorgon : / Skönt att det är den sista skoldagen innan
lovet iaf.. Fredag räknas inte, då är det ju Mu-dagen ;)

Men men, back to städningen nu.. Sov så gott allihopa!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0