Helgen :)

Mysig hemmakväll med pappa och min bror har det varit.
Vi har ätit kebabtallrik o pratat massor :D Pratade om vår gamla dator
som vi köpte - 98, med 2 GB minne. Den var skitbra på den tiden,
nu skulle man väl inte ens betala en 20:a för någon sådan :D haha.

Snart ska vi se Idol, sen åker jag till stan o möter Kit.. Vi ska till Café Choklad : )
Länge sedan jag var där nu. Hoppas man träffar massor roligt folk !
Inatt ska Kit sova här också, mys.

Imorn har jag ingen aning om vad som händer.. Mamma kommer hem iaf : )
Annars får vi se. Lördagar brukar vara slappa dagar !

Söndag - Träffa Emma, så ska hon fixa mitt löshår äntligen :D
Ska bli skönt att få ordning på det. Sen blir det kanske promenad med
Juhanna
också hoppas jag? Och plugg också förstås.

Vad ska ni göra i helgen? : )

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va mysigt det låter:) Jag ska bara ta det lugnt ikväll. Imon ska jag nog till stan, på kvällen middag med två kompisar, så det blir lugn helg för mig:) Ha det bra!

2007-10-19 @ 19:29:09
URL: http://baramatilda.blogg.se
Postat av: Maria

Ikväll middag med släkten, imorgon jobb, klippning och fest och på söndag slappa och plugga..:)

Jag fyller precis en månad efter dig :D

Pusspåre

2007-10-19 @ 21:50:26
URL: http://emmamariachristina.blogg.se
Postat av: emma

idag mys hemma i Mjölby med mamma och pappa, imorgon ska jag jobba på salongen sen till Olofs föräldrar och på söndagen träffa dig och sen ska jag hem till Mjölby igen ensammen :( sen är den över:p sen är det en jobbvecka på måndag - lördag som väntar mig.

2007-10-19 @ 21:52:52
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0