Lördag !

Precis kommit hem från farfar.. har varit där nästan hela dagen.
Han fyllde igår så min familj och mina kusiner har varit där och firat honom : )
Det bjöds på smörgåstårta, godis, chips, chokladpudding, glass och tårta..
Haha, typiskt farmor :D Laddar upp med allt möjligt..
Jag var duktig idag, åt bara en liten bit.. och bara några tuggor chokladpudding.
Känner inte för att äta när jag mår såhär dåligt : /

Nu är jag hemma iaf, skönt ! Ska städa lite, o sen lägga mig i sängen och
kolla på film o slappa, ensam. Bara bry mig om mig själv.. Behöver det ibland.

Men innan det ska jag ta kort på det jag shoppade igår, så inom några minuter
lägger jag in bilderna här i bloggen ;) Håll utkik !

image1852

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mmm, prinsesstårta är gott..

2007-10-28 @ 19:33:25
URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0