Mammagris !

Nu har mamma åkt till Ullared. Hon kommer hem imorgon kväll igen..
Usch, det är svårt att vara utan henne, även om det bara rör sig om lite
mer än ett dygn! Jag är verkligen en mammagris, haha.
Jag är alltid orolig att det ska hända något när hon åker iväg såhär.

Mamma är den enda jag kan berätta precis allt för, hon har alltid funnits där.
Vet inte hur det blir när jag flyttar hemifrån, haha :D Vill inte ens tänka på det.
Det är kanske dags att jag lär mig klara mig själv nu.. även om jag inte vill ;)

Nu hoppas jag iaf att mamma har med sig massor roliga grejer till mig
när hon kommer hem imorgon :D Singstar-party anyone?

108460-1820

Kommentarer
Postat av: Malin

ett dygn i ullared? ^^ övernattar hon eller?

2007-10-19 @ 17:18:27
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0