Myspys !

Kom precis hem från Café Choklad nu : )
Jättetrevligt och jag träffade massor folk som jag inte träffat på länge ! 
Lukke och Branko uppträdde ikväll, haha..
Branko hade kockmössa och kilt på sig, det var kul.
Kommer ev. lite bilder imorgon när Kit lagt in dem på datorn ;)

Såg precis på Aftonbladet att Gathania åkte
ut idol, och jag måste säga att jag blev minst sagt chockad :S
Jag trodde Evelina eller Sam skulle åka faktiskt..
Vad tycker du? Åkte rätt person ut?

Kit ska sova här inatt, så jag ska inte sitta här så mycket längre nu..
måste ju gå och mysa lite med han såklart ;)
Sov gott allihopa, puss !

Kommentarer
Postat av: m

åh, jag älskar verkligen din blogg :)
åh skulle inte du kunna designa min bloggsida!:P
ja kan inget om sånt och din är fan den snyggaste jag sett så himla fräsch!

2007-10-20 @ 00:39:55
URL: http://marijak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0