Nyttiga livet, omstart nr 467.

Nu när jag och Juhanna ska börja träna på Torsdag tänkte jag att jag ska
börja skriva tränings-och matdagbok här i bloggen. Om ni är intresserade
av att läsa om det skiter jag faktiskt i, höhö. Jag gör det för min egen skull.

Den som vill kan läsa, och det gör så att jag blir mer motiverad att klara det
här ;) Säg hejdå till Den slappa Maddiie, nu är det muscles som gället, hahah.

Nevars :D Men jag tänker skriva om det för att motivera mig själv,
kanske är det fler som vill börja träna och gå ner lite i vikt..
då kan vi göra det tillsammans och peppa varanda ;)

108460-1883

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag läste i nåt inlägg att du har haft ätstörningar. Jag har haft nästan exakt samma problem som du beskrev, men de är nästan helt borta nu. Eller ja, borta kanske man inte kan säga, tror spåren av det kommer sitta kvar hela livet, men du fattar nog. Jag undrar bara hur din inställning till mat och träning är idag, om de tankarna ibland poppar upp i ditt huvud osv? Skulle blir väldigt glad om du svarade, för det skulle va intressant att höra hur andra i samma situation har det. Kram =)

2007-10-30 @ 17:08:40
URL: http://baramatilda.blogg.se
Postat av: emma

vi kommer klara det här :)

2007-10-30 @ 19:52:59
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Matilda

svar: Ja det är det verkligen =) Jag känner igen mig precis i det du beskriver. Det känns som att jag är på väg mot rätt håll, denna sommaren blev som en vändning för mig. Det går lite i perioder dock, ibland kan jag äta normalt och slipper tankarna för ett tag, men i vissa perioder känns det som att jag ska falla tillbaka. Oftast är det när jag mår dåligt för övrigt, typ är stressad, det är mkt i skolan, problem med familj eller vänner, som det går ut över maten. Men jag vet ju hur pissdåligt jag mådde då och att jag inte blev lyckligare av att gå ner i vikt, så det är det jag påminner mig själv om. Önskar ju såklart att jag aldrig kommit in på det spåret överhuvudtaget..
Btw du har en väldigt fin blogg, läser den varje dag =) Ha det bra .:)

2007-10-30 @ 20:28:23
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0