Söndagsmys !

Vilken mysig dag det har varit : ) Blev en låång tipspromenad förut..
Jag vann ingenting, men det gjorde däremot min kusin - 10:- på Östenssons!
Vilka priser va? ;) Inte dåligt. Efter promenaden åkte vi hem till farmor
och satte i oss resterna från smörgåstårtan.. mums. Är det bara jag som
tycker att smörgåstårta är godare dagen efter? :D

Aja, har lite bilder från dagen som jag tänkte visa er senare.

Förut var Kit här en stund också, skönt att träffa honom..
vi har inte träffats på hela helgen. Tyvärr blev det bara en kort stund
nu också, eftersom han var tvungen att jobba på restaurangen ikväll..
Det är ju lönehelg vetni, massor med folk då.

Nu --> Dusch !


Kommentarer
Postat av: Amila

söt bloggdesign :)

2007-10-28 @ 19:30:26
URL: http://alima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0