Tjejsnack v. 44 !

Årstider

  • Vilken årstid är den bästa, varför?
    Vet inte riktigt. Sommaren tror jag, men vintern är också bra
    eftersom det är julafton och jag fyller :)
  • Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?
    Det orkar jag inte gå in på, men ja.. alla årstider har sin charm.
  • Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?
    Klart att jag skulle kunna det. Men jag vill inte ;)
    Jag tror att vi behöver de olika årstiderna faktiskt.
  • Under vilken årstid fyller du år?
    Hösten / Vintern där.
  • Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?
    Först brukar familjen komma in med frukost och paket på sängen.
    Sen efter skolan kommer hela släkten och firar mig.

---> Tjejsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0