♥ Äntligen helg !

Slapp myskväll ikväll : ) Funderar på att kolla på en film,
men jag vet inte vilken.. Nåt tips?
Måste städa klart det sista i rummet också, det ligger fortfarande
lite kläder kvar på golvet som måste in i garderoben.
Skönt att äntligen få ordning där inne nu,
det har ju sett ut som jag-vet-inte-vad, haha.

Idag har jag varit på banken och hämtat ut min lön,
sen har jag fixat massor annat skit med Carlsund/Ljunkan också.
Och ikväll skulle det ju blivit Brygget som jag har sett fram emot,
men eftersom vädret är så tråkigt så stannar jag hellre hemma.

Vad ska ni göra ikväll? : )

Kommentarer
Postat av: eluään

Vilka band var det som spelade på Brygget ?:)

2007-09-15 @ 12:30:01
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0