♥ En dagens !

Dagens frukost: Fukost är min favoritmåltid.. Imorse blev det ägg, Proviva Nypon,
Smörgås med makrill på och ett glas juice. Skulle ätit lite fil också, men jag spillde
makrill i den, så då ville jag inte äta upp det.
Du har på dig: Svarta tights och skjortklänning.
Du blir glad när: Inga bråk, inga tjafs, jag mår bra och lyckas med något.
Är du kär nu: Såklart : )
Du blir arg när: folk snackar skit och ljuger.
Du längtar efter: Hmm.. nästa vecka :D Stockholm + Denice kommer hem!
Dagens låt: Tokio Hotel - Monsoon.
Dagens dusch: Blir nog senare.
Dagens frisyr: Utsläppt, fluffigt.
Dagens smink: Lite foundation, rouge och mascara.
Dagens händelse: Inget speciellt.
Dagens planer: Typ slappa, se på tv med familjen osv. Tråk-fredag.
Dagens vill ha: Pengar !
Dagens saknad: Caroline & Denice.
Dagens drog: Jadu :D Nyponsoppa tror jag, haha.
Dagens tråkigaste: Hela dagen.
Dagens finaste: Ingen.
Dagens önskan: Att jag kan få mitt liv tillbaka.
Dagens måste: Inget tror jag inte : )
Dagens dricka: Nyponsoppa!
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Vet inte riktigt vad vi ska äta idag..
Dagens sjuka: Lite förkyld och ont i magen.
Dagens kärlek: Älskling såklart.
Dagens mående: Helt okej.

Kommentarer
Postat av: Caroline

saknar dig med , sola i veckan?:)

2007-09-21 @ 13:51:18
URL: http://karulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0