♥ Godmorgon :D

Sovit gott? Det har jag gjort kan jag lova.. sovmorgon till halv 11 idag : )
Det gillar vi ! Gick upp lite tidigare idag för att jag vill ha lite gjort här hemma,
städa, måla naglarna o lite annat.

Igår var en riktigt mysig dag med Juhanna : ) Vi gick runt lite på stan,
pratade massor skit och fikade på Med eller utan - kladdkaka till mig ofc ;)
Sen cyklade vi hem till mig i regnet. Usch vad blöta vi blev, haha.
Men vi la oss under täcket i min säng så att vi skulle torka.
Jag tog med min bärbara dator till sängen, så då låg vi där och
fixade Juhannas nya blogg lite. Den blev bra tycker jag.. eller hur?
Sen kollade vi på Idol och sådär innan Juhanna var tvungen att åka hem.
Det där får vi göra om Juhanna :D

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad som händer..
Blir väl en tråkig hemmakväll som vanligt. Kit ska jobba och alla andra
har andra planer : / Tråkigt, tråkigt.


Sötisen Täss frågade ju om jag ville hänga med på fest, vet inte om det var
idag eller imorgon iofs.. men det hade ju varit hur roligt som helst.
Minns inte när jag festade senast ju : / Tyvärr har jag inga pengar just nu.
Det får bli nån annan gång snart Tässi :D

Hmm what to do.. Tror att jag ska måla mina naglar nu faktiskt,
men räkna med att det blir mycket mer bloggning idag ;)
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Honeydew :)

Jag är ändå sjuk så jag kan inte :P

2007-09-21 @ 14:46:13
URL: http://honeydew.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0