♥ No life.

Gissa vad jag gör? Jo, jag städar ju såklart.
Känns som jag inte gör något annat än städa/fixa nu för tiden..
Men nångång ska det väl finnas ett slut.
Ikväll blir det myskväll med Kit, han ska sova här : )
Ska försöka hinna städa klart + bada innan han kommer.
Då skulle jag få 5:- + kinamat från restaurangen, haha.

Det känns som om allt håller på att fixa sig till det bästa nu,
det är jag glad för ! Det såg mörkt ut där ett tag :D
På måndag börjar jag ju i HP igen.. det blev tyvärr inte Ljunkan för mig.
Det beror på flera olika saker. Visst vore det hur kul som helst att
lära mig sy, och det bästa av allt skulle ju vara att få gå med Tess.
Men om jag tänker på framtiden så är inte det vad jag vill hålla på med..
Jag vill bli make up-artist och jobba på Kicks eller Make up store,
 och den möjligheten sa syon att jag inte hade om jag gick Hantverk : /
Känns skönt att gå kvar också på ett sätt, jag känner till Carlsund så bra
nu.. jag har ju trots allt gått här i 2 år redan.

Och så är jag glad för att jag har alla mina vänner..
ingen nämnd, ingen glömd.. Ni vet vilka ni är : )
Jag älskar er !

Nää, nu ska jag sätta fart .. Puss!

Kommentarer
Postat av: eluään

Ha en trevlig kväll =)

2007-09-15 @ 22:48:17
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Marie

Enligt min erfarenhet så spelar det ingen större roll vad man går på gymnasiet så länge man har ett godkänt slutbetyg. Vill du bli make-up artist så är det en utbildning som du i regel får bekosta själv och ha inget att göra med vad du läst på gymnasiet.
Om jag vore du skulle jag satsa på det som jag är intresserad av! Jag gick själv HP på gymnasiet och tyckte det var OK, men lite väl mycket "klipp och klistra" kanske.
Hur som helst! Lycka till med dina studier, vad du än väljer! :)

2007-09-16 @ 07:44:22
Postat av: janna

yo ja hoppas verkligen du kommer trivas ... kanske man ser dig lite oftareddåå:P

2007-09-16 @ 11:44:57
URL: http://purpleangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0