♥ Onsdag !

Usch vad den här dagen har gått fort !
Jag som hade massor att göra.. Har knappt hunnit hälften ju : (

På stan med Juhanna var det jättetrevligt :D
Vi satt säkert o fikade i två timmar eller något, haha.
Sen gick vi till myrorna o provade hattar också ;D
Och jag köpte faktiskt ett par pumps där.. jättefina!

Vid 6 åkte jag hem till Kit o vilade ett tag, sen åkte vi hem till mig
o kollade på Freddie, Vänner o sen Idol : )
Älskar hösten/vintern.. så mkt bra på tvn då !

Hmm nu håller jag på att fixa allt inför imorgon..
Måste lägga mig snart eftersom jag måste gå upp vid halv 7 imorgon.
Bussen till Linköping går vid 8 : ) Nervöst, nervöst. Men det ska nog gå bra !

Aja, det här är nog det sista inlägget för idag..
Nu måste jag sätta fart så att jag kommer i säng skapligt tidigt ;)
Puss o godnatt !

Kommentarer
Postat av: Honeydew :)

Ses imorrn hun!

2007-09-12 @ 22:52:38
URL: http://honeydew.tjejsajten.se
Postat av: emma

det är inte så farligt tidigt du behöver gå upp för att hinna med bussen.

2007-09-13 @ 07:39:07
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0