♥ Tisdag !

Haha har visst bara hunnit med ett litet inlägg om Spider pig idag..
Trodde jag skulle hinna blogga massor, men så blidde det inte !
Först blev det skola, då hade jag ett långt samtal med min klassföreståndare
om det som hänt i helgen.. det va skönt att prata ut lite.
Efter skolan åkte jag till stan o mötte Kit : )
Vi träffade Lace o tog en fika.. kladdkaka & cappuccino, mums!
Sen gick vi runt lite på stan i regnet innan vi åkte hem till Kit o kollade på film
- Evan den allsmäktige :D Har velat se den jättelänge nu så..
Den tycker jag att ni ska se ;)

Vid 6-tiden åkte vi hem till mig, låg o slappade lite i min säng och spelade
spel på mobilerna :D Det är typ det enda vi gör, haha..
Vi tävlar om vem som är bäst på Lumines Block Challenge,
tyvärr är det Kit som vinner hela tiden.

Vid 8 blev det Idol ofc.. Och jag måste säga att jag trodde verkligen att
Anastasia
skulle åka hem idag, men så blev det ju inte :D
Hellre Särla än Anastasia iaf.

Nio åkte Kit hem och jag la mig i soffan o kollade på DH.. som för övrigt var
extra bra idag tycker jag : ) Mycket spännande !

Mjaa, det är väl min dag det :D Så tråkigt att jag inte hinner blogga mer än vad
jag gör.. ska bli bättre på det ;)

Nu ska jag fixa ordning lite i rummet, sen blir det nog sängen tror jag : )
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, även om jag har sovmorgon till 10 imorn.
Sov gott ! Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå jag missade både idol och DH var tvungen att plugga..:(

2007-09-26 @ 08:26:12
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: eluään

Evan den allsmäktige såg jag för ett tag sen! Den är bra & asrolig! :)

2007-09-26 @ 16:29:35
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0