♥ Tjejsnack v. 36!

Vecka 36
I bakgrunden

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
    Blogg.se eftersom det är den sidan jag använder mest : )
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
    Hm jag har en vit bild med massor svarta prickar som jag gjort i Photoshop.
    Vet inte riktigt varför jag har den, men den är cool.

  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den?
    Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
    Jag har ingen mobil, men om jag hade en så skulle jag nog
    ha Kit i bakgrunden : )

  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
    Våra cyklar som står nedanför fönstret, grannarnas hus och taket på vårt
    förråd. Sen lite längre bort ser jag dagiset där mamma jobbar.

  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
    Musiken som dunkar från min brors rum.
---> Tjejsnack !



Kommentarer
Postat av: Kabel

Hej! Tänkte bara säga att din klocka på bloggen går fel.

2007-09-03 @ 18:12:27
URL: http://kabel.blogg.se
Postat av: My

du har ju pojkvän, har du nå tips på vad man kan köpa i 2 års present? snart 2 år för oss :)

2007-09-03 @ 22:43:58
URL: http://sweetiie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0