♥ To do-list !

  • Fixa till mig
  • Åka till Carlsund och lämna böcker + möta Johanna
  • Åka till stan o fika osv. : )
  • Hem till Kit o vila.
  • Mys framför Idol.
  • Kolla upp busstider o allt tills imorgon + få pengar av mamma.
  • Duscha
  • Klippa bort löshåret
  • Ladda mobilen + batterierna till kameran
  • Posta brev.
  • Kolla på skor
  • Skicka mail till Bodhi
  • Ta kort på alla kläder jag ska sälja
  • Städa ur garderob nr 2
  • Blogga galet ! Måste bli bättre på att uppdatera..
  • Träna
  • Städa
  • Ansiktsmask, b.u.s osv.

Massor att göra idag.. Kul men jobbigt !
Om typ 20 minuter måste jag cykla till Carlsund, ska lämna böcker
och möta Johanna där : ) Sen blir det fika på stan. Måste även kolla
på ett par stövlar till hösten.. Om jag inte köper ett par från
Skopunkten och lägger ihop med Emma vill säga.

Aja, börjar bli lite bråttom nu.. Jag ska alltid va så seg.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Honeydew :)

Ha en bra dag gullet! :D

2007-09-12 @ 13:47:50
URL: http://honeydew.tjejsajten.se
Postat av: eluään

Mycket att göra som sagt. Hoppas du får en rolig dag :)

2007-09-12 @ 15:16:15
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: emma

Lägg ihop med mig och Lina. Då blir vi super glada :) hehe :p hehe.. det var mycket att göra. funderar på att rensa ur min garderob också och sälja lite stuff.. har en hel del som jag inte använder.

2007-09-12 @ 16:37:59
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0